Δεν ήθέλα να πάρω το μέρος κανενός...
Αλλά δικαιωματικά θα πάρω το μέρος των εργαζομένων... Τρελαίνομαι όταν ακούω ότι η τρόικα θεωρεί τους μισθούς ανθρώπων, ως
"μισθολογικές απώλειες"... Τους έχουν δώσει τόσο θάρρος και εθνική κυριαρχία που με το δίκιο τους λένε ότι γουστάρουν απροκάλυπτα...
Θέλω όμως να κατηγορήσω και τις δύο πλευρές:
Από τη μία πλευρά βάζω τους απεργούς. Έχουν όλα τα δίκια να διαμαρτύρονται. Τους κόβουν τους μισθούς, τους απολύουν και τους περιθωριοποιούν και ονομάζουν τα προς το ζην τους "μισθολογικές απώλειες".. (εμετός).
Αλλά δεν χρειάζεται και λίγη φαντασία..;


