Μετά από μία χθεσινή μακρόσυρτη κουβέντα μεταξύ αρκετών ατόμων στο twitter, ο @NoPassaran_gr μας έστειλε ένα "πόνημα" του, ένα κείμενο με τους προβληματισμούς του και τις ιδέες του, για να του ρίξουμε μια ματιά... Σας το παραθέτω για να του ρίξετε κι εσείς... Αξίζει..!
"Είμαστε σε εποχή που σε άλλες περιστάσεις θα ευνοούσαν την δημιουργία ενός νέου ΕΑΜ. Έχουμε μια ξένη κατοχή έστω και de facto. Έχουμε εξαθλιωμένες μάζες και μεγάλη ένταση της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης, που έχει πλέον ξεπεράσει




