Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Το μεσοπρόθεσμο το ψήφισε ο κόσμος που έμεινε σπίτι του. Εσύ φταις


Δεν μπορώ να περιγράψω τι τραβήξαμε την χθεσινή μέρα. Γίνανε πράγματα που δεν τα χωράει ο ανθρώπινος νους,πράγματα που δεν περιμέναμε ότι θα τα ζήσουμε ποτέ. 
Όσοι δεν ήτανε κάτω δεν θα τα καταλάβουνε ποτέ και όσοι βρεθήκαμε κάτω δεν θα μπορέσουμε να τους τα εξηγήσουμε. Κάποια πράγματα


απλά πρέπει να τα ζήσεις.
Κάποιοι φταίνε για ότι έγινε και για ότι θα γίνει.
Η αστυνομία ; σε χούντα ζούμε τι περιμένατε να μας πετάνε τριαντάφυλλα ή να γίνουν άνθρωποι τα γουρούνια;
Τα κανάλια;  σε χούντα ζούμε τι περιμένατε να σας πουν την αλήθεια;
Οι κουκουλοφόροι; σε χούντα ζούμε τι περιμένατε; να λείπει το επάγγελμα του προβοκάτορα;
Οι πολιτικοί; η δικαιοσύνη; οι ξένες δυνάμεις;ποιος;;;;;; 
σε χούντα ζούμε και το ξέρουμε όλοι.
Ποιος φταίει λοιπόν ;


Φταίει αυτός που τα άφησε να γίνουν έτσι τα πράγματα(σχεδόν όλοι μας) 
αλλά κυρίως φταίει αυτός που δεν κάνει τίποτα για να τα διορθώσει.
Φταίνε όλοι όσοι χθες μας αφήσανε να δώσουμε και τον δικό τους αγώνα,όλοι όσοι καθίσανε σπιτάκι τους περιμένοντας από τους μαλάκες της πλατείας να κάνουνε κάτι.
Όσοι προτίμησαν το παρόν από το μέλλον,όσοι έβλεπαν το τέλος της ζωής τους από την τηλεόραση και το ίντερνετ και δεν είχαν την αξιοπρέπεια τουλάχιστον να το ζήσουν.
Από τις οχτώ και δέκα καταλάβαμε ότι το σχέδιο περικύκλωσης και η διάσπαση των δυνάμεων δολοφονίας απέτυχε. Ξέραμε ότι όλοι οι μπάτσοι θα καταλήξουν στο σύνταγμα όπου θα μας αποκλείσουν και θα μας γαμήσουν. Ξέραμε ότι μας προδώσατε και μας αφήσατε μόνους αλλά συνεχίσαμε και παλέψαμε έναν αγώνα στημένο από εχθρούς και φίλους.
Σε αντίθεση με εσάς δεν μας φοβίζουν τα δακρυγόνα,έχουμε riopan για αυτά. Αυτό που μας φοβίζει είναι το αύριο και για το αύριο  δεν έχουμε τίποτα παρά μόνο ο ένας τον άλλον και όπως αποδείχτηκε χθες... δεν έχουμε ούτε καν αυτό.


Αύριο λοιπόν μην κατηγορείς τον γαπ τους μπάτσους τους κουκουλοφόρους την δεξιά την αριστερά το μέγκα τον αντ. 


Να κατηγορείς τον εαυτό σου.
Εσύ προσωπικά φταις,εσύ και κανένας άλλος.


“Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες:
Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. 
Αν δε σωθεί, εγώ φταίω. 
"ΑΣΚΗΤΙΚΗ" Νίκος Καζαντζάκης




Υσ. Γυρνώντας χθες από το σύνταγμα με τα πνευμόνια μου να καίνε από τους τόνους χημικών που πέσανε,τα μάτια μου στο πάτωμα από το κλάμα και το τσούξιμο και την ψυχολογία μου σε κατάσταση σοκ από την φρικαλεότητα που έζησα,πέρασα μπροστά από καφετέριες τίγκα με  νέους και νέες που πίνανε τον φρέντο τους και παίζανε τάβλι κάνοντας χαβαλέ αμέριμνοι. 
Μου ήρθε στο μυαλό η εικόνα των παππούδων,των πατεράδων με τα μικρά παιδιά,των γυναικών που τρώγανε τα χημικά και καθόντουσαν και τότε συνειδητοποίησα ότι όλοι όσοι βρεθήκαμε κάτω είμαστε αυτοί που στην τελική θα επιβιώσουμε γιατί σε αντίθεση με σας το λέει η καρδιά μας και ξέρουμε να παλεύουμε.
Μόλις χαθεί ο αγώνας ενάντια στο κράτος θα αρχίσει ο αγώνας εναντίον του διπλανού, για την δουλειά το ψωμί και την επιβίωση.
Ο κόσμος της πλατείας δεν φοβήθηκε το κράτος τους μπάτσους και ολόκληρο το γαμωσύστημά τους δεν θα φοβηθεί τον διπλανό του,τον τύπο του καναπέ και της καφετέριας.
Άντε γαμηθείτε λοιπόν...

tattookolou

6 σχόλια:

  1. Δεν είναι ακριβως έτσι φίλε αρθρογράφε. Κατανοώ την άποψη σου ότι σφαλλει όποιος δεν συμφωνεί με τα γραφόμενά σου αλλά θα πρέπει κι' εσύ να κατανοήσεις και τις δικές απόψεις, ημών που καθήσαμε σπίτι μας. Δεν καθήσαμε γιατί συμφωνούμε με το καθεστώς της διοφθοράς που μας έφερε ως εδώ αλλα καθήσαμε γιατί, μετά από ώριμη σκέψη καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχουν περιθώρια δράσης της στιγμή αυτή. Με τα σπασίματα και την ανώφελη αναμέτρηση με την (ναι, βίαιη) αστυνομία, κατά την γνώμη μας δεν βγαίνει τίποτα. Καταστέψατε τις περιουσίες μιας μεσαίας αστικής τάξης, βοηθήσατε στην ερήμωση του κέντρου της Αθήνας και πιστεύετε ότι έτσι κάνατε κάτι για την παταξη της δiαφθοράς; Όχι φίλε μου! Απλά κάνατε τα πράγματα χειρότερα. Όλοι συμφωνούμε ότι τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν. Αλλά δεν θα αλλάξουν πυροβολώντας το πόδι μας. Η χώρα ζει από τον τουρισμό και εσεις τον καταστρέφετε. Η βία , ιστορικά , δεν έλυσε ποτέ κανένα πρόβλημα. Καταλαβαίνω ότι τα σχόλια μου θα ακούγονται κάπως ανάλατα αλλά έτσι είναι: τα σχόλια της φρόνησης και της σκέψης δεν μπορούν να συναγωνιστούν τα ηχηρά συνθήματα και τις χρωματιστές σημαίες : γι 'αυτό άλλωστε ο κόσμος είναι αυτός που είναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε συμφωνώ, αλλά το 5 μηνών παιδί μου που θα το άφηνα, που θα το φερνα;Να το σκοτώσω από τώρα?Λεφτα για νταντάδες δεν έχω!Ο καθένας κάνει τον πόλεμο του, μέχρι εκεί που φτάνει το μυαλό του και τα χέρια του. Οσο αφορά στο σχόλιο του κυρίου που προηγείται: δεν χαλασανε οι αγανακτισμένοι τα μνημεία και τις ζαρντινιέρες. Αλλοι τα χαλασανε, αυτοί που δεν τα σεβάστηκαν ποτες, αυτοί που δεν σεβάστηκαν τις χιλιετίες αυτού του λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι γυναίκα 38 χρονών και δεν έχω ξαναβγεί στον δρόμο. Είμαι όμως στον δρόμο τις τελευταίες 38 μέρες και θα παραμείνω. Είμαι 38 χρονών και δεν έσπασα κανένα μάρμαρο. Αντιθέτως, έχω πλύνει με τους υπόλοιπους "αγανακτισμένους" 2 φορές τους δρόμους γύρω από την πλατεία για να φύγουν τα χημικά και να μπορεί να κατέβει ο άμαχος πληθυσμός, όπως εσύ με το παιδί σου φίλε μου. Είμαι 38 χρονών και με έκλεισαν σε μια στοά, μου έκλεισαν τις εξόδους και μου πέταξαν δακρυγόνο. Δεν έβλεπα να βγω κι όταν βρήκα το φως μου, δεν άντεχα να βλέπω. Έχω ακόμα τη δουλειά μου, έχω ακόμα λεφτά, η φωτιά δεν έχει φτάσει στον κώλο μου ακόμα. Αλλά αν περιμένω να φτάσει για να φωνάξω, απλά δεν θα δικαιούμαι να φωνάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το μονο που εχω να πω ειναι το εξης επανασσταση αδερφια επανασταση και θα ανατραπουν ολα...καποιοι θα πεσουμε καποιοι ομως επιβαλεται να μας σηκωσουν...ειμαστε μοναδικοι καταλαβεται το πριν ειναι αργα...σταματηστε να δημιουργητε αναγκες.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...περιθώρια πάντα υπάρχουν για αυτούς που τα αναζητούν. Κάθησες και ξόδεψες τον χρόνο σου ωστε να βρείς μια καλή διακιολογία να συγχωρήσεις τον εαυτό σου για τη δειλία και την αδιαφορία σου. Όσον αφορά την περιουσία της "μεσαίας αστικής τάξης"αν εννοείς την αλυσίδα fast food η τις τράπεζες τότε μάλλον δεν ανήκεις σε αυτήν την τάξη "τη μεσαία..."οπότε σαφώς και δεν θα κατέβαινες στο Σύνταγμα γιατι δεν θα σε συνέφερε. Ο τουρισμός;Είναι ήδη κατεστραμένος απο ανθρώπους που κατακλέβουν τους τουρίστες και απο τις ανεκδιήγητες καμπάνιες της Ελλάδας. Συμφωνείς να αλλάξει κάτι..πώς;Με τον τουρισμό;γιατί δεν μας έσωσε ως τώρα; Όσο για τη βία που αναφέρεις...εξαρτάται σε ποιόν απευθύνεσαι, γιατι ούτε εγώ ούτε οι διπλανοί μου ήμασταν βίαιοι. Για περαιτέρω εξηγήσεις περί βίας καλό θα ήταν να διαβάσεις λίγη ιστορία. Σέβομαι την αδιαφορία, τον ωχαδερφισμό σου και τη δειλία σου σεβάσου και εσύ σε παρακαλώ την επιλογή μας να κάνουμε κάτι (έστω και μάταιο)για αυτόν τον τόπο, χωρίς να γράφεις ανούσια σχόλια επαναλαμβάνοντας πράγματα που άκουσες στο δελτίο των 8 απο το σπίτι σου, όταν εμείς τρώγαμε δακρυγόνα. Ζητώ συγνώμη για τον ίσως "επιθετικό" λόγο μου. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν θα ψαξω δικαιολογιες ...απλά θα πω...εχεις δικιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...