Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Παραμυθιάζοντας τον εαυτό μας

Σημερινός διάλογος
- το πλήρωσες το χαράτσι της ΔΕΗ;
- ναι το πλήρωσα.
- με ποιο σκεπτικό;
- με το σκεπτικό ότι θα μου κόψουν το ρεύμα, γιατί υπάρχει άλλο;


- ναι υπάρχει, εγώ το πλήρωσα γιατί κάθισα και σκέφτηκα και λέω :
" τόσα χρόνια κλέβω το κράτος, δεν δηλώνω όσα παίρνω και είμαι συνένοχος σε αυτό που συμβαίνει και αισθάνθηκα την ανάγκη να δώσω κάποια από αυτά που έκλεψα πίσω. Έτσι δεν είναι; να είμαστε ειλικρινείς, τόσα χρόνια κλέβαμε και πρέπει κάποια από αυτά να τα γυρίσουμε πίσω"


- Να ρωτήσω κάτι; ...αν ήταν προαιρετικό θα το πλήρωνες;


- ΕΕεεεε μπορεί(πνιγμένο)... ξέρω γω δεν το έχω σκεφτεί έτσι


Αληθινός σημερινός διάλογος με συνάδελφο κάποιας ηλικίας.


Τον συγκεκριμένο μόνο βλάκα δεν μπορείς να τον χαρακτηρίσεις. Είναι αποδεδειγμένα εύστροφος  και αρκετά μορφωμένος.
Δεν μου λέγε ψέματα, αυτό είχε πλάσει σαν δικαιολογία στο μυαλό του και το πίστευε (τουλάχιστον μέχρι την στιγμή που κάναμε την κουβέντα). 


Αυτός ο διάλογος μου έδειξε ότι τελικά το ζητούμενο δεν είναι η ευφυΐα πλέον αλλά η ειλικρίνεια… 


...ειλικρίνεια με τον ίδιο μας τον εαυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...