Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Το τι μου φύτεψαν στο κεφάλι...

Μου είπε λοιπόν ότι κάποιοι μου έχουν φυτέψει ιδέες στο κεφάλι και με υποχρεώνουν να κινούμαι σύμφωνα με τις ιδέες αυτές. Οι ιδέες αυτές μου είπε πως έχουν αξιωματικό χαρακτήρα, ότι δηλαδή ισχύουν χωρίς αμφισβήτηση. Οτι τις ιδέες αυτές τις πιστεύω ακράδαντα, χωρίς να τις έχω ποτέ αμφισβητήσει. Με κατηγόρησε ότι αυτό το κάνω επειδή βαριέμαι να σκέφτομαι και προτιμώ να αφήνω να σκέφτεται ένας άλλος για εμένα. Ε, λοιπόν, αυτός ο άλλος, δε θέλει το καλό μας μου είπε χαρακτηριστικά. Με παρακάλεσε "για το καλό μας" να αναθεωρήσω τις ιδέες αυτές και να τις ελέγξω. Και να τις αντικαταστήσω με άλλες σωστές ιδέες. Μόνο έτσι μου είπε ότι μπορώ να σωθώ.

Οταν τον ρώτησα τι ιδέες εννοούσε ότι μου φύτεψαν στο κεφάλι, μου έδωσε μερικά παραδείγματα:

- Μάγκας είναι αυτός που έχει πολλά λεφτά στην τσέπη.
- Ο άνθρωπος από τη φύση του ρέπει προς το κακό.
- Δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να αλλάξω τα πράγματα.

- Οποιος είναι καλός σήμερα, είναι βλάκας.
- Οι δημοσιογράφοι ενημερώνουν τον κόσμο.
- Οι πολιτικοί αγωνίζονται για το καλό του λαού.
- Τα σύνορα της Ελλάδας δεν αλλάζουν με τίποτα.
- Η επιστροφή στη δραχμή είναι καταστροφική.
- Θα γλιτώσω εγώ και η οικογένεια μου. Για τους άλλους δε με νοιάζει.
- Είμαι μοναδικός και μου αξίζει το καλύτερο.
- Δε χρειάζομαι πατρίδα. Πατρίδα είναι όπου περνάω καλά.
- Το ότι είμαστε στο ευρώ είναι σίγουρα καλό.
- Οταν ένας πανεπιστημιακός λέει κάτι, τότε έχει δίκιο.
- Σήμερα δε γίνονται συνομωσίες.
- Το μόνο πολιτικό σύστημα που είναι σωστό είναι η προεδρευομένη δημοκρατία.
- Δεν μπορώ να αλλάξω τον κόσμο.

Και πολλές άλλες… Και μου είπε ότι όλες αυτές οι ιδέες είναι ψεύτικες…. Η αλήθεια είναι ότι σχεδόν ποτέ δεν αμφισβήτησα κάποια από τις ιδέες αυτές…. Και έλεγε την αλήθεια…. Ακόμα και τώρα τις πιστεύω…. Αλλά αυτό δεν του τό ‘πα….

Ελαφρώς διασκευασμένο απο το ημερολόγιο ενώς τρελού.
SataNadia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...