Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΟΥΜΠΑΡΑΚ.ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΕΓΝΑ


Μαλακίες λέει... θα είναι μεγάλη η νύχτα....

Mubarak: Απευθύνομαι σε όλους σας ζητώντας ότι ζητάω ένα καλύτερο μέλλον για όλους. Πριν οτιδήποτε άλλο θέλω να σας πω ότι το αίμα όσων έχασαν τη ζωή τους ή τραυματίστηκαν δεν θα πάει χαμένο.


Απευθύνομαι στις οικογένειες των αθώων αυτών θυμάτων λέγοντάς τους ότι ένοιωσα μεγάλο πόνο όπως και εσείς.

Λάθη κάνουν όλα τα πολιτικά κόμματα και είναι πολύ σημαντικό να παραδέχεσαι τα λάθη σου.
Δεν ανέχομαι διαταγές από κανένα ξένο, όποιος και νά'ναι. Αγαπητοί μου πολίτες ανακοινώνω ότι με κάθε έμφαση ότι δεν θα ξαναπάρω μέρος σε επόμενες εκλογές...

Επιπλέον ανακοινώνω ότι θα συνεχίσω να εκπληρώνω το καθήκον μου μέχρι να παραδώσω τη θέση μου σε αυτόν που θα κερδίσει τις εκλογές.
Έχω δώσει ένα όρκο και θα συνεχίσω να τον τηρώ. Ακούω τη φωνή των νέων και θα δουλέψω μέχρι να επανέλθει σταθερότητα.

Έχουμε ξεκινήσει έναν πολύ εποικοδομητικό διάλογο. Αυτός ο διάλογος έχει ήδη σημειώσει κάποια πρόοδο. Θα συνεχίσουμε προκειμένου να οδηγηθούμε σε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις αλλαγές.
Οι δύο επιτροπές που έχω δημιουργήσει θα οδηγήσουν σε μια καθαρή αλλαγή.

 Ζήτησα την επίσπευση των ερευνών που θα οδηγήσουν στην τιμωρία αυτών που με τις πράξεις τους συγκλόνισαν το έθνος μας πριν από λίγες ημέρες.
            
Πρέπει να φέρουμε σταθερότητα και ειρήνη στους δρόμους μας. Ήμουν και εγώ νέος, πήγα στον πόλεμο, συμμετείχα σε νίκες, έζησα μέρες κατοχής και η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου ήταν όταν σήκωσα την σημαία της Αιγύπτου όταν διώξαμε τους κατακτητές.

καμία ουσία ως τώρα. ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ, ΚΟΡΟΊΔΕΥΕΙ!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...