Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Η Sea Shepherd με φέρνει σε δύσκολη θέση

"Δεν έχεις ζήσει μέχρι να βρεις κάτι για το οποίο αξίζει να πεθάνεις"
Τα μέλη της Sea Shepherd όχι μόνο πιστεύουν αυτό το μοτό αλλά το εφαρμόζουν στην πράξη.
Είναι πρόθυμοι να δώσουν την ζωή τους για κάποια φάλαινα στα νερά της μακρινής ανταρκτικής, στα νερά όπου ένα λεπτό μέσα σε αυτά
φέρνει υποθερμία και θάνατο.
Με μικρές βάρκες μπροστά από τα ιαπωνικά θηρία πετάνε μπουκάλια με χαλασμένο βούτυρο σε έναν αγώνα όπου οι φαλαινοθήρες έχουν τα δισ της ιαπωνικής κυβέρνησης και οι βοσκοί της θάλασσας τα μικρά ή μεγάλα donations των ανθρώπων που θέλουν να βοηθήσουν.


Όσοι δεν θέλουν να βοηθήσουν απλά θωρακίζουν τον εαυτό τους θεωρώντας  τρελούς και συχνά ηλίθιους  όλους αυτούς που προστατεύουν το περιβάλλον.
Έχει καταντήσει η λέξη οικολόγος να είναι συνώνυμη του γραφικού τύπου που αντί να ασχολείται με τα προβλήματα της ανθρωπότητας τρέχει σε τρελά μέρη και σώζει φάλαινες-καρχαρίες-δέντρα κτλ.
Σου λέει εδώ υπάρχουν άνθρωποι που πεινάνε και εγώ θα τρέχω να σώσω τον πελεκάνο στα Γκαλάπανγκος;


Ένα είναι το σίγουρο,
ότι οι άνθρωποι που το λένε αυτό δεν κάνουν τίποτα ούτε για τον άνθρωπο που πεινάει διότι έχουν την τακτική σε ένα πρόβλημα που πρέπει να συμβάλλουν  να φέρνουν σαν παράδειγμα ένα πιο κοντινό πρόβλημα  καταλήγοντας πάντα στα καθημερινά τους προσωπικά προβλήματα που δεν τους αφήνουν να βοηθήσουν στο τέλος ούτε τον ίδιο τους τον εαυτό.


Για παράδειγμα
 >>κάθε χρόνο δολοφονούνται 1000 φάλαινες στην Ανταρκτική, μήπως να βοηθούσαμε με κάποιο τρόπο τις οργανώσεις που παλεύουν για αυτό;
- τι είπες τώρα ρε μαλάκα; τι φάλαινες μου λες;
εδώ πεθαίνουν παιδάκια στην Αφρική και μεις θα σώζουμε φάλαινες στου διαόλου τον κώλο;


>> Οκ λοιπόν, παιδιά στην Αφρική που πεινάνε, τι λες;να κάνουμε κάτι;
-είσαι με τα κάλα σου ρε;
εδώ πεινάει ο κόσμος στην Ελλάδα, τα παιδιά της Αφρικής σε μάραναν;


>>Ωραία λοιπόν, υπάρχει κόσμος στην Ελλάδα που πεινάει, τι κάνουμε;
-τι να κάνουμε ρε συ;εδώ σε λίγο με το μεσοπρόθεσμο θα πεινάμε κι εμείς, τους άλλους θα σκεφτόμαστε;


>>ωραία ρε μαλάκα το βρήκαμε. Έχει διαδήλωση για το μεσοπρόθεσμο, πρέπει να πάμε
- άσε ρε φίλε με έχει γαμήσει το αφεντικό στην δουλειά και φεύγω κάθε μέρα νεκρός από το γραφείο...σε διαδηλώσεις θα τρέχω;


>>ναι ρε αλλά τι θα κάνεις για το αφεντικό σου;
-τίποτα ρε συ, τι να κάνω; έχω δάνεια και τα φέρνω βόλτα πολύ δύσκολα, δεν είμαι για συγκρούσεις. Θα βρεθώ άνεργος και κλάψτα μετά.
λυπάμαι δεν μπορώ να βοηθήσω φίλε ακτιβιστή ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

Από που ξεκίνησε η κουβέντα είπαμε;
Ααα ...από την μακρινή ανταρκτική και τις φάλαινες που σφαγιάζονται, όπου απορρίφτηκε πανηγυρικά όπως και όλες οι δράσεις που έχουν να κάνουν με το περιβάλλον διότι προτεραιότητα έχει ο άνθρωπος που πεινάει.
Έτσι λοιπόν περάσαμε στην ανθρωπιστική δράση με πρώτη στάση την Αφρική, την Παλαιστίνη και τόσα άλλα μέρη που υπάρχει φτώχεια, αλλά και πάλι βάλαμε προτεραιότητα στην δράση μας την δική μας Ελλάδα  και τον άνθρωπο που πεινάει δίπλα μας. Απολύτως λογικό....
αλλά... 
για να βοηθήσω τον διπλανό μου πρέπει να είμαι εγώ πρώτα καλά και πως να είμαι με αυτή την κυβέρνηση που περνάει νόμους εναντίον μου.
Άρα; 
άρα πρέπει να βοηθήσω τον εαυτό μου πρώτα και να μην αφήσω την χούντα να με γαμήσει αλλά ο προσωπικός μου γαμιάς (αφεντικό) με έχει ξεκωλιάσει τελευταία και δεν μπορώ να ασχοληθώ με διαδηλώσεις και τέτοια. Υπάρχουν τόσοι άλλοι, εγώ δεν μπορώ.
Δυστυχώς όμως ούτε  για το αφεντικό μου μπορώ να κάνω κάτι αφού το φιτίλι των δανείων που έχω στον κώλο μου έχει ήδη ανάψει και θα με τινάξει στον αέρα.


Απαιτώ λοιπόν απ όλους εσάς να γαμήσετε το αφεντικό μου, να διώξετε την χούντα, να εξαλείψετε την φτώχεια στην Ελλάδα μετά στην Αφρική και όπου αλλού υπάρχει, να φτιάξετε έναν κόσμο ονειρικό για μένα πρώτα απ όλους και κατόπιν θα ασχοληθώ κι εγώ με την σειρά μου με τις φάλαινες, τα δελφίνια τους γατόπαρδους και το περιβάλλον. 
(αν και δεν υπόσχομαι διότι μπορεί τότε να έχω σοβαρό πρόβλημα με το φλοτέρ της πισίνας μου ή με τα ρούχα που θα βάλω το βράδυ ή με το τι να παραγγείλω να φάω).
Μέχρι τότε λοιπόν μην μου τα ζαλίζετε  με μαλακίες διότι έχω σοβαρότερα προβλήματα που προσεύχομαι να λυθούν από μόνα τους.




Πάντως για να επανέλθουμε στα μέλη της sea shepherd απ όπου ξεκίνησε ο συλλογισμός μου, κατάφεραν πέρυσι να σώσουν 528 φάλαινες(πλήγμα 528 εκατομμυρίων δολαρίων για τους Ιάπωνες) και στην φετινή τους καμπάνια κατάφεραν να σταματήσουν πρόωρα την φαλαινοθηρία και να επιστρέψουν οι Ιάπωνες άπραγοι στα σπίτια τους.


Πως το κάνανε αυτό όμως;


Είναι τόσοι πολλοί που κατάφεραν να τα βάλουν με μία υπερδύναμη όπως η Ιαπωνία;; η οποία έχει  την διεθνή υποστήριξη και τα παράθυρα του νόμου στο πλευρό της.
Είναι τόσο μεγάλα τα donation των πλούσιων όπου κατάφερε ο Paul Watson να εξαγοράσει όλες τις χώρες του κόσμου;


Τα μεγαλύτερο μέρος των donations δεν τα δίνουν πλούσιοι άνθρωποι. 
Τα πληρώματα και τα μέλη της οργάνωσης δεν είναι πολλά και ΔΕΝ είναι γραφικοί τύποι που αναζητούν την αδρεναλίνη μιας και δεν έχουν τι άλλο να κάνουν στην τακτοποιημένη και μες τον πλούτο ζωή τους ούτε άνθρωποι άχρηστοι χωρίς στον ήλιο μοίρα που βρήκαν καταφύγιο στην οργάνωση.
Σε καμία από τις παραπάνω περιπτώσεις δεν επιλέγει κάποιος να θαλασσοδέρνεται σε ένα σαπιοκάραβο επί τέσσερις μήνες στα πιο επικίνδυνα νερά του πλανήτη για να σώσει μια φάλαινα.
Λίγοι αλλά συνειδητοποιημένοι  άνθρωποι μπόρεσαν να κάνουν την διαφορά
Γιατροί, δικηγόροι, ηλεκτρονικοί,δάσκαλοι και κάθε λογής συνειδητοποιημένοι άνθρωποι  με προσωπικό κόστος βάζουν στην άκρη για λίγο τις δουλειές τους και την ασφάλεια των σπιτιών τους, ενωμένοι σε έναν απώτερο σκοπό με στόχο ένα καλύτερο αύριο για όλους εμάς.


Δεν υπάρχει περιβαλλοντική οργάνωση που να μην είναι πρώτα απ όλα ανθρωπιστική.


Δεν προστατεύουν  μόνο τις φάλαινες τα δελφίνια τα λιοντάρια και τα δέντρα.
Προστατεύουν την ανθρωπότητα που χωρίς ένα υγιές περιβάλλον θα εξαφανιστεί.
Το είδος που απειλείται περισσότερο με εξαφάνιση από τον άνθρωπο είναι ο ίδιος ο άνθρωπος.


Όταν όλες οι θάλασσες του πλανήτη μολυνθούν  και καούν όλα τα δέντρα στην ξηρά τότε και ο πιο πλούσιος άνθρωπος του πλανήτη θα συνειδητοποιήσει ότι τα ούτε τα δολάρια ούτε τα ευρώ ούτε τα γεν τρώγονται.
Όσα κέρματα και όσο χρυσό και να φυτέψεις στην μάνα γη αυτή δεν θα δώσει πίσω τίποτα από αυτά που αιώνες σου χάριζε.


Δεν μπορεί και δεν χρειάζεται όλος ο κόσμος να αλλάξει για ένα καλύτερο αύριο


Το μόνο που χρειάζεται να αλλάξει είσαι ΕΣΥ


Πληροφορίες για Sea Shepherd εδώ


Υσ.
Όλα τα παραπάνω δεν στοχεύουν κανέναν από εσάς περισσότερο από τον ίδιο μου τον εαυτό.
Μια αυτοκριτική που έχει στόχο να αφυπνίσει  πρώτον απ όλους EMENA


το κωλόπαιδο tattookolou(twitter)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...